Forum www.zrodlowormsow.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Call Of Worms 4 mody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zrodlowormsow.fora.pl Strona Główna -> Worms 4: Mayhem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:31, 01 Wrz 2009    Temat postu: Call Of Worms 4 mody

Tutaj będą wrzucane mody oraz mapy i ubrania do Call Of Worms 4.


Official licensed by Call Of Worms 4




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Wto 15:40, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oziemka
Drugi Admin
Drugi Admin



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:58, 01 Wrz 2009    Temat postu:


Official licensed by Call Of Worms 4




Kod:
http://forum.team17.com/showthread.php?t=38764
w4 map laucher

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:06, 01 Wrz 2009    Temat postu:


Official licensed by Call Of Worms 4




Masz już dosyć zwykłych strzałów w zwykłej strzelbie??!! Teraz możesz mieć karabin zamiast strzelby. Jeżeli chcesz mieć ciągłe strzały to tu masz linijkę Smile
Wejdź w WeapTwk i jedziesz Smile
<GunWeaponPropertiesContainer id='kWeaponShotgun-0'>
<IsAimedWeapon>true</IsAimedWeapon>
<IsAffectedByGravity>false</IsAffectedByGravity>
<IsAffectedByWind>false</IsAffectedByWind>
<bCanDamageLand>true</bCanDamageLand>
<bCanMoveBetweenShots>false</bCanMoveBetweenShots>
<ImpulseIsNormal>false</ImpulseIsNormal>
<DamageIsPercentage>false</DamageIsPercentage>
<LaserEffect>false</LaserEffect>
<Sniper>false</Sniper>
<NumberOfBullets>100</NumberOfBullets>
<DischargeTime>0.5</DischargeTime>
<Range>9999</Range>
<WaitForSoundDelay>5</WaitForSoundDelay>
<Accuracy>0.92</Accuracy>
<WormDamageMagnitude>15</WormDamageMagnitude>
<WormPoisonMagnitude>0</WormPoisonMagnitude>
<LandDamageMagnitude>0</LandDamageMagnitude>
<ImpulseMagnitude>0.13</ImpulseMagnitude>
<BulletRadius>4</BulletRadius>
<MinAimAngle>-90</MinAimAngle>
<MaxAimAngle>90</MaxAimAngle>
<WormDamageRadius>30</WormDamageRadius>
<LandDamageRadius>0</LandDamageRadius>
<ImpulseRadius>40</ImpulseRadius>
<LogicalLaunchYOffset>0</LogicalLaunchYOffset>
<DischargeFX>WXP_ShotgunFire</DischargeFX>
<DischargeEndFX></DischargeEndFX>
<SecondaryDischargeFX>WeaponShotgunShell</SecondaryDischargeFX>
<SecondaryDischargeFXLocator>eject</SecondaryDischargeFXLocator>
<DischargeSoundFX>ShotgunFire</DischargeSoundFX>
<DischargeEndSoundFX>ShotgunReload</DischargeEndSoundFX>
<WormCollisionFX>WXPA_Blood</WormCollisionFX>
<LandCollisionFX>WXP_ShotgunBlast</LandCollisionFX>
<WaterCollisionFX>WXP_WaterSplash</WaterCollisionFX>
<LogicalPositionOffset x='0' y='0' z='0' />
<ImpulseDirection x='13' y='0' z='0' />
<DischargeFXZOffset>0</DischargeFXZOffset>
<KickSize>0</KickSize>
<KickFrequency>0</KickFrequency>
<DisplayName>Text.kWeaponShotgun</DisplayName>
<WeaponGraphicsResourceID>Shotgun</WeaponGraphicsResourceID>
<WeaponType>2</WeaponType>
<DefaultPreference>0</DefaultPreference>
<CurrentPreference>0</CurrentPreference>
<LaunchDelay>0</LaunchDelay>
<PostLaunchDelay>1000</PostLaunchDelay>
<FirstPersonOffset x='0.3' y='-0.2' z='0' />
<FirstPersonScale x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonFiringParticleEffect>WeaponMuzzleFlash</FirstPersonFiringParticleEffect>
<HoldParticleFX></HoldParticleFX>
<DisplayInFirstPerson>true</DisplayInFirstPerson>
<CanBeFiredWhenWormMoving>false</CanBeFiredWhenWormMoving>
<RumbleLight>0</RumbleLight>
<RumbleHeavy>150</RumbleHeavy>
<CanBeUsedWhenTailNailed>true</CanBeUsedWhenTailNailed>
<RetreatTimeOverride>-1</RetreatTimeOverride>
<WXAnimDraw>DrawShotgun</WXAnimDraw>
<WXAnimAim>AimShotgun</WXAnimAim>
<WXAnimFire>FireShotgun</WXAnimFire>
<WXAnimHolding>HoldShotgun</WXAnimHolding>
<WXAnimEndFire></WXAnimEndFire>
<WXAnimTaunt>TauntShotgun</WXAnimTaunt>
<WXAnimTargetSelected></WXAnimTargetSelected>
</GunWeaponPropertiesContainer>

Teraz ciesz się swoim karabinem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Wto 17:09, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zrodlowormsow.fora.pl Strona Główna -> Worms 4: Mayhem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin